Veel gestelde vragen over je GaiaZOO abonnement

Heb je een vraag over (het afsluiten van) je GaiaZOO abonnement? Misschien vind je het antwoord hieronder!


Veel gestelde vragen

VOORWAARDEN & PRAKTISCHE VRAGEN

Is een GaiaZOO abonnement persoonsgebonden?
Ja, een jaarabonnement is persoonsgebonden en niet overdraagbaar.

Ik ben abonnementhouder wil een bezoek aan GaiaZOO plannen.
Abonnementhouders kunnen hier een ticket en een tijdslot reserveren

Ik heb online een abonnement afgesloten en ik moet mijn pasje nog ophalen.
Het door je online aangeschafte abonnement is ingegaan vanaf de aankoopdatum. Rekeninghoudend hiermee vind je in je eerder ontvangen bestelbevestiging, je abonnementsnummer. Met dit nummer kun jij een datum en tijdslot reserveren voor een bezoekdag. Op je bezoekdag neem je zowel je bestelbevestiging als je tijdslotreservering mee naar de abonnementenkassa of toon je beide op je mobiele telefoon. Hier ontvang je een pasje en kun je direct de dierentuin bezoeken. Let op: het is dus niet mogelijk om zonder tijdslotreservering naar GaiaZOO te komen.

Moet ik bij mijn eerste bezoek aan GaiaZOO een pasfoto meenemen?
Je hoeft géén pasfoto mee te nemen: wij maken ter plekke een foto voor op de abonnementspas. Je ontvangt de pas vervolgens direct en kan tevens gelijk het park bezoeken.

Ik wil voorafgaand aan ons eerste bezoek het online aangekochte abonnement verzilveren aan de kassa en de abonnementspassen laten printen, maar niet alle gezinsleden die een online abonnement hebben aangekocht kunnen zich die dag melden aan de kassa. Hoe verloopt het verzilveren verder?
Het is geen probleem als niet iedereen meekomt. Wij kunnen voor de overige personen later het pasje via de reguliere stappen aanmaken.

Mijn kind is jonger dan 3 en heeft nog geen pasje. Wat moet ik doen?
Kinderen van 0 t/m 2 jaar kunnen bij de kassa kosteloos een abonnement voor de allerkleinste afsluiten. Meld je bij de kassa.

Mijn abonnement loopt binnenkort af. Kan ik mijn abonnement verlengen?
Verlengen kan altijd via Mijn.GaiaZOO.nl

Waar kan ik een adreswijziging doorgeven?
Je kunt via Mijn.GaiaZOO.nl eenvoudig een eigen account met wachtwoord aanmaken, waarna je zelf bepaalde persoonsgegevens kunt wijzigen.

Wanneer loopt mijn GaiaZOO abonnement af?
Je kunt via Mijn.GaiaZOO.nl eenvoudig een eigen account met wachtwoord aanmaken, waarna je de geldigheid van je abonnement kunt checken. Hier is ook de einddatum van het abonnement van jou en eventueel je gezinsleden terug te vinden.

Ik wil mijn abonnement verlengen tegen het verleng-actietarief, maar ik heb al meer dan een maand geen actief abonnement meer. Is dit mogelijk?
Het is alleen mogelijk om een abonnement te verlengen indien het nog actief is, of in ieder geval niet langer dan een maand verlopen is. Gegevens van mensen waarvan het abonnement is verlopen, kunnen in de meeste gevallen opnieuw geactiveerd worden bij de aanschaf van een nieuw abonnement aan de kassa. Let op: de nieuwprijs is van toepassing op dit abonnement. 

Ik heb online een abonnement of abonnementsverlenging afgesloten. Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen en wat moet ik doen?
De mogelijkheid bestaat dat er een foutief e-mailadres is ingevoerd of dat de bevestigingsmail in je spamfolder of ongewenste berichten map is binnengekomen. Is het bedrag van je aankoop van je rekening afgeschreven? Dan kun je telefonisch contact met GaiaZOO opnemen via (0031) (0)45-567 60 70 of via info@gaiaZOO.nl.

Ik heb een abonnement of abonnementsverlenging afgesloten of ben dit van plan. Wat is de ingangsdatum van het abonnement en waar vind ik deze terug?
Bij het afsluiten van een nieuw GaiaZOO abonnement is de datum van afsluiten tevens de ingangsdatum. Bij het afsluiten van een abonnementsverlenging wordt het nog lopende abonnement verlengd met 365 dagen, vanaf de dag dat het abonnement afloopt.

Kunnen wij als vereniging of bedrijf ook abonnementen afsluiten bijvoorbeeld als cadeau voor ons personeel?
Dat is mogelijk. Je kunt hiervoor contact met GaiaZOO opnemen via (0031) (0)45 567 60 70 of info@GaiaZOO.nl

INLOGGEN & PERSOONSGEGEVENS

Als ik de profielgegevens van mijn kind wil inzien, hoe kan ik dan het beste inloggen in het klantportaal van GaiaZOO?
Indien één van de ouders ook abonnementhouder van GaiaZOO is en deze ouder op hetzelfde adres woont als het kindje, kan er via de ouder worden ingelogd op het klantportaal. Indien dit niet het geval is, kan een ouder of verzorger toch inloggen. Houd er rekening mee dat het systeem de adresgegevens van deze ouder of verzorger dan koppelt aan het kind. Dit kan achteraf aan de kassa van GaiaZOO worden gewijzigd. Men dient meerderjarig te zijn om een profiel aan te maken op Mijn.GaiaZOO.nl, dus een kind kan nooit zelf inloggen.

Ik kan niet inloggen, omdat ik mijn wachtwoord kwijt ben geraakt. Wat moet ik doen?
Maak dan gebruik van de optie: ‘wachtwoord vergeten’. Je kunt hetzelfde e-mailadres invoeren om een nieuw wachtwoord aan te vragen, maar dat mag ook een ander e-mailadres zijn.

Mijn e-mailadres of adres is gewijzigd. Moet ik dit doorgeven? Hoe kan ik deze wijziging(en) het beste doorgeven?
Wijzigingen van persoonsgegevens kun je doorgeven bij de entreekassa van GaiaZOO of door online in te loggen op uw persoonlijke profiel via  Mijn.GaiaZOO.nl. In dit profiel kun je direct je gegevens wijzigen.

Tijdens het invullen van mijn telefoonnummer in mijn profiel op mijn.gaiazoo.nl krijg ik de melding dat mijn telefoonnummer niet bestaat. Wat moet ik doen?
Het invoeren van je telefoonnummer is niet verplicht. Later kan het telefoonnummer alsnog worden toegevoegd. Mocht je tijdens het aanmaken van je profiel problemen ondervinden, neem dan contact op met onze bezoekersservice via (0031) (0) 45 567 60 70 of info@GaiaZOO.nl 

Hoe licht ik GaiaZOO in wanneer er sprake is van overlijden van de abonnementhouder? 
De resterende looptijd van het abonnement van de overledene, mag door iemand anders worden overgenomen. Indien de betreffende persoon al een lopend abonnement van GaiaZOO heeft, verlengen wij zijn/haar abonnement met de resterende looptijd. De persoon die de resterende termijn overneemt, mag zich bij de entreekassa van GaiaZOO melden. Men dient mee te nemen: het abonnementspasje van de overleden persoon en een overlijdensverklaring.

ABONNEMENTSVOORDELEN

Ik heb gebruik gemaakt van het online afsluiten of verlengen van mijn abonnement. Hoe kom ik in het bezit van de bijbehorende voordeelfolder?
De voordeelfolder kan bij de entreekassa worden afgehaald, bijvoorbeeld op de eerst geplande bezoekdag. Je ontvangt één folder per abonnement dus bewaar deze goed. Je kunt je abonnementspas(en) handig opbergen in het insteekmapje van de Voordeelfolder. 

Mijn abonnement loopt over twee kalenderjaren pas af. Hoe kom ik in het bezit van de voordeelfolder?
Ieder jaar wordt er een nieuwe voordeelfolder uitgebracht, die alleen in het betreffende jaar geldig is. Bij een looptijd van het abonnement over twee verschillende kalenderjaren mag men van beide kalenderjaren de Voordeelfolder ontvangen. In het begin van elk nieuw kalenderjaar wordt de voordeelfolder van het betreffende jaar uitgegeven aan de entreekassa van GaiaZOO. Deze folder is alleen te gebruiken in het aangegeven kalender jaar en alleen indien het abonnement dan actief/lopend is. De uitgebreide informatie en voorwaarden staan niet in de folder en zijn alleen te vinden op onze website: Mijn.GaiaZOO.nl

Welke voorwaarden zijn van toepassing op de voordeelfolder, die ik ontvang bij mijn abonnement en waarmee ik met korting andere attracties kan bezoeken?
Je vindt een volledig overzicht van deze voordelen en de bijbehorende voorwaarden op: Mijn.GaiaZOO.nl

Waar vind ik de uitgebreide informatie en voorwaarden van alle voordelen voor GaiaZOO abonnementhouders uit de voordeelfolder?
U vindt een volledig overzicht van deze voordelen en de bijbehorende voorwaarden op: Mijn.GaiaZOO.nl

Zijn de voordelen die ik ontvang bij mijn abonnement en beschreven staan in de Voordeelfolder  alleen voor mijzelf geldig of kunnen niet-abonnementhouders hier ook gebruik van maken?
Deze voordelen zijn enkel geldig voor de abonnementhouder die de Voordeelfolder heeft ontvangen. Een abonnementspas is persoonsgebonden en net als de Voordeelfolder, niet overdraagbaar.

Ik wil een partner-attractie met korting bezoeken. Wat moet ik meenemen en wat zijn de voorwaarden?
Actuele samenwerkingen en bijbehorende voorwaarden staan vermeld op deze website. Kijk hier altijd van te voren welke voorwaarden gelden en of reserveren verplicht is. Denk er ook aan om je abonnementspas en de voordeelfolder mee te nemen.

Wat houdt de introduceekorting in? Wat zijn de voorwaarden die gelden als ik gebruik wil maken van de introduceekorting.
Het is inmiddels mogelijk om gebruik te maken van de introducékorting. Tijdens het reserveren van jouw abonnemententickets, krijg je ook de optie om introducétickets in de webshop aan te schaffen. Ga daarvoor naar de ticketwebshop voor abonnementhouders. De abonnementhouder logt hiervoor in met zijn/haar gegevens. Let op: het introducéticket is alleen geldig onder begeleiding van een abonnementhouder in het bezit van een geldige GaiaZOO pas.

Hoelang is mijn GaiaZOO abonnement geldig? Mag ik GaiaZOO met mijn abonnement onbeperkt bezoeken?
Het jaarabonnement is 365 dagen (en in geval van een schrikkeljaar 366 dagen) geldig. Men mag in deze periode onbeperkt het park bezoeken. Abonnementhouders kunnen hier een ticket en een tijdslot reserveren. In geval van evenementen en activiteiten, georganiseerd door GaiaZOO, staat in de evenementenkalender (/bezoekers/plan-je-bezoek/evenementen-en-activiteiten/) beschreven of abonnementhouders wel of niet kosteloos kunnen deelnemen.

Geldt er voor GaiaZOO abonnementhouders een gunstig parkeertarief om te parkeren op de algemene bezoekersparkeerplaats van GaiaZOO? Wat zijn de mogelijkheden en voorwaarden?
Parkeertickets kunnen alleen via onze webshop worden besteld. Dit geldt ook voor abonnementhouders die op de GaiaZOO parkeerplaats willen parkeren. Op je bezoekdag wordt bij de controle je e-ticket omgewisseld in een fysiek parkeerticket. Dit zal op een veilige manier gebeuren.

Verder hebben wij een parkeerstrippenkaart a € 35,- voor 10x parkeren tegen een tarief van € 3,50 per keer. Deze parkeerstrippenkaart is te gebruiken zolang uw abonnement loopt. Op je bezoekdag kun je met je strippenkaart terecht bij de controle. Dit werkt nog hetzelfde zoals dat je dat voorheen gewend was. Dit zal op een veilige manier gebeuren. Wil je als abonnementhouder een parkeerstrippenkaart aanschaffen. Voor deze aankopen is er altijd een kassa geopend.

Kan ik met mijn abonnementspas kosteloos gebruik maken van alle evenementen of activiteiten die GaiaZOO organiseert? En hoe zit dat met evenementen of activiteiten die plaatsvinden buiten openingsuren?
In geval van evenementen en activiteiten, georganiseerd door GaiaZOO, staat in de evenementenkalender (/bezoekers/plan-je-bezoek/evenementen-en-activiteiten/) beschreven of abonnementhouders wel of niet kosteloos kunnen deelnemen. Zeer sporadisch komt het voor dat het park eerder sluit vanwege een besloten feest. Mocht dit voorkomen, dan wordt dit voor je het park betreedt gecommuniceerd.

ALGEMENE VRAGEN

Hoe meld ik me aan voor het ontvangen van de GaiaZOO nieuwsbrief?
Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief via onze website: /bezoekers/aanmelden-nieuwsbrief/ of door in te loggen op je persoonlijke profiel via Mijn.GaiaZOO.nl en je voorkeuren aan te geven.

Ik ben abonnementhouder van GaiaZOO, maar wens niet alle berichtgevingen te ontvangen. Hoe en waar kan ik me hiervoor afmelden?
Je kunt dit persoonlijk bij ons kassapersoneel aangeven of je wensen per e-mail aan ons kenbaar maken via: info@GaiaZOO.nl 

Mijn vraag staat niet tussen de veel gestelde vragen. Waar kan ik met mijn vraag terecht?
Stel je vraag persoonlijk bij ons kassapersoneel, telefonisch via (0031) (0)45 567 60 70 of per e-mail

Teilen Sie diese Seite

Sie sind nun auf der Website der umgeleiteten GaiaZOO